Με τροπολογία του Υφυπουργού Αθλητισμού δόθηκε
παράταση στα ερασιτεχνικά σωματεία, έως τις 17 Αυγούστου, για την
επικαιροποίηση εγγραφής στο Μητρώο, μειώθηκε σε 1% το ποσοστό της ΕΠΟ
από τα ραδιοτηλεοπτικά συμβόλαια των ΠΑΕ και αναβαθμίστηκε το
«Ινστιτούτο Επιμόρφωσης Αθλητικών Στελεχών»
Με τροπολογία που κατέθεσε στη Βουλή ο Υφυπουργός Πολιτισμού και Αθλητισμού, Λευτέρης Αυγενάκης:
*
Μειώθηκε σε 1% από 5%, το ποσοστό που εισπράττει η ΕΠΟ τόσο από τις
συμβάσεις ραδιοτηλεοπτικής μετάδοσης των αγώνων των ΠΑΕ της Super League
1 όσο και από την κεντρική διαχείριση των ραδιοτηλεοπτικών δικαιωμάτων
της Super League 2.